Sunday 5 February 2012

SI DIAAAAAAAA :")

Hai
Assalamualaikum .

Ok , ceghite nye sebegini .
Kan aku ade post pasal 1AMANAH tu kan kt bawah niii ? *ok bace yg bawah dulu nnt
Aku taksuke kelass aliran agame iaitu kelaS 1AMANAH nii laahh .
Tapii , hanye ade SATU SEBAB JE kenape aku taknak keluar dari kelas tuh .
Tp kalau boleh , aku mmg nak keluar pun .
Sebabye ialah :

Ade SEORANG MAMAT nii dalam kelass aku . Kelas 1AMANAH LAH .
Diaa nii , buad aku CAIR dengan diaa.
First aku pandang diaa , dia ni biase-2 je seyhh , tp Second aku pandang dia ,
OMG ! IM FALLIN IN LOVE WITH HIM :'O
Seriouss taktipu , Aku Dah Sukaaaa Diaaa :)

OK , Nama diaaaaaaa : AIMAN HAKIM BIN IDRIS 

Act , akuu dah lame dah kenal diaa nii dan dah lame jugak lah aku sukaa dia niii :'3
Tapi , ramaii taktahu pun pasaal nii . Yang tahu pun , sebahagian budak kelas aku dan member-2 aku yg lain .
Tp yang amat-2 MENYEDIHKAN nyee ialah : Aku beluum kenal diaa lagiiii :'( Susaah kod nak berkenalan dengan diaa . Aku tak berani lah , MALUUUU --" Aku taktahu cano nak mulakan perkenalan , serious tk mahir dlm bab tuh . Dah lah tkde sape nak kenalkan aku kt dia , haihh sedihh .
Akuu BERHARAP sangat satu hari nanti , aku akan dapat berkenalan dengan diaa. Yeaahh .
DOAKAN AKU YEEE :') THANKS .

*Kepada sesiapa yg kenal dengan dia , Silalaah BAGI TAHU DIA ,  YG KU SUKA KT DIAAA :*
PLEASE BAGI TAHU TAUU :'D . Hee guraauu .

Ktu jee , terimaaaaaaaakasihh membacaa eh awaak . Kbye assalamualaikum . (:

No comments:

Post a Comment