Thursday 16 February 2012

Classmatee ❤

Haii Assalamualaikum :)

K , skrg aku nak citee pasal classmate aku pulaaak ;)

Classmate akuu semua baik-2 belake . Yang aku sukaa , ade yangg satu kepala dengan aku :")
*aku jumpee jugak manusia yg SATU KEPALA dengan aku kat saas tuhh .

Antaranyee
NAJWA AQILA ❤ ------> Diaa niii satu kepala ngn sayaa sikit :) Sayang kau najwaa :*
AIRENE SYAHIRA ❤ ANIS SYAKIRAH ❤ SRI RAHAYA(siti)
SITI AQILAH ❤ FATINAH AQILAH ❤ AIN NAJWA (diaa nii cun gilaa >.<)
ANISSA ❤ AIMAN HAKIM HANDSOMEEEE >.< ❤ DAN RAMAI LAGI ❤

Terimakasihh yee semuaa kerana telah sudi berkawan dengan Izzah nii :'D
Maaf sesangatt kay kalau akuu ade buad korang sakithati ke apee .
Aku tahuu , mesti ramai taksuke perangai aku nii kann , tkpe-2 aku tahuu ,
InsyAllah , aku akan ubah perangai aku nii perlahan-2 kaaay ;)
Akuu cumee perlukan kawan jee . pleasee jd kawan aku selamanye wehh :(
Tautau , kalau sudi , cakap sama sayaaaaaaaaaa . Kalau taksudi pon , Cakaaap ! :)
Izzah harap korang sudi kawan ngn Izzah dengan hati yang IKHLAS :")

IZZAH SAYANG KORAAAAAANGG :*

Ktu jee , terimakasih membaca . Assalamualaikum :")

No comments:

Post a Comment